Салоны

Хотите купить мотоцикл? Или выбрать экипировку?

  1. Acabion
  2. Adler
  3. Adly
  4. Aeon
  5. Aermacchi
  6. AJP
  7. AJS
  8. Alfer
  9. Amazonas
  10. American IronHorse
  11. Anzani
  12. Arctic Cat
  13. Ariel
  14. ATK
  15. Atlas Honda
  16. Atomo
  17. Audi
  18. Autostudio
  19. Bajaj
  20. Batman
  21. Benelli
  22. Beta
  23. Big Bear Choppers
  24. Biman
  25. Bimota
  26. Blata
  27. Blue
  28. BMW
  29. Borile
  30. Boss Hoss
  31. Brammo
  32. BSA
  33. BucciMoto
  34. Buell
  35. Bultaco
  36. Cagiva
  37. Campagna
  38. Can-Am
  39. Cannondale
  40. CCM
  41. Centaurus
  42. Confederate
  43. CR&S
  44. CZ
  45. Daelim
  46. Derbi
  47. DKW
  48. Dnepr
  49. Dodge
  50. Dolmar
  51. Ducati
  52. Fantic
  53. Ferrari
  54. Fischer
  55. Futong
  56. Garelli
  57. GAS GAS
  58. Generic
  59. Geneva
  60. Gilera
  61. Harley-Davidson
  62. HDT
  63. Hercules
  64. Hero Honda
  65. Highland
  66. Honda
  67. Horex
  68. Husaberg
  69. Husqvarna
  70. Hyosung
  71. Icon
  72. Indian
  73. Italjet
  74. Jawa
  75. Jinlang
  76. JRL
  77. Kawasaki
  78. Keeway
  79. Kreidler
  80. KTM
  81. Kymco
  82. Laverda
  83. Lito
  84. Maico
  85. Malaguti
  86. Mansory
  87. Matchless
  88. MBK
  89. MINI
  90. Minsk
  91. Mission Motors
  92. Mondial
  93. Montesa
  94. Morini
  95. Moto FGR
  96. Moto Guzzi
  97. Moto Morini
  98. MotoCzysz
  99. Motolevo
  100. Motorhispania
  101. Motus
  102. Münch
  103. MUZ
  104. MV Agusta
  105. MZ
  106. NCR
  107. Neander
  108. Nembo Motociclette
  109. Norton
  110. Orion
  111. Ossa
  112. Pannonia
  113. Petronas
  114. Peugeot
  115. PGO
  116. Piaggio
  117. Polaris
  118. Puch
  119. Quadro
  120. Radial Engine
  121. Regent
  122. Renard
  123. Rieju
  124. Roehr
  125. Rokon
  126. Rotax
  127. Royal Enfield
  128. Sachs
  129. Sbay
  130. Sherco
  131. Siemens
  132. Simson
  133. Smart
  134. Suzuki
  135. SYM
  136. Track
  137. Triumph
  138. Ural
  139. Vahrenkamp
  140. Vectrix
  141. Vertemati
  142. Vespa
  143. Victory
  144. Vincent
  145. Volta
  146. VOR
  147. Voxan
  148. Vyrus
  149. Walz Hardcore Cycles
  150. West Coast Choppers
  151. Yamaha
  152. Yumbo
  153. Zero
  154. Zongshen
  155. Zündapp
  156. Aprilia

Будинок байкера – це дорога. Однак війна внесла свої корективи. Мотоклуб з Донецька «Падонки» частково влаштувався в Києві. На фестивалі OldCarLand, де «Падонки показували» свою техніку, глава донецьких «Падонки» Олександр Сирота розповів Радіо Свобода, про що мріють байкери-переселенці.

Музей авіації, на виставці OldCarLand відвідувачів зустрічає намет з написом: «Центр реєстрації інопланетян». Це мотоклуб «Падонки», пропонує альтернативу довідками переселенця. Олександр Сирота байкер-переселенець з Донецька розповідає, чому вирішили представити себе таким чином.

Байкери мотоклубу «Падонки»

«Дивлячись на те життя, яке відбувається в Україні, я розумію, що цих інопланетян потрібно хоча б реєструвати. Якщо нас реєструють, як переселенців, то хоча б треба нас брати за людей, а не за незрозуміло кого », – розповідає Сирота.

Він зізнається, що не дивлячись на те, що вже облаштувався в Києві, йому постійно доводиться доводити своє право бути повноцінним громадянином України.

Байкери мотоклубу «Падонки»

«Прийти до лікарні, маючи на руках довідку переселенця, тобі потрібно спочатку піти до головлікаря, написати заяву, щоб він узгодив прийом. Потім з його заявою прийти в реєстратуру, в реєстратурі дізнатися, що немає талончиків до фахівця. Прийти на наступний день і заново пройти процедуру. За «соцзабез» це взагалі окрема історія. У мене дочка інвалід першої групи. Ми кожні три місяці повинні приїжджати і показуватися, щоб вони подивилися на неї вживу. Що вона є, і що вона переселенка, яка живе тут », – каже байкер.

Але плюсів все ж більше, ніж мінусів, визнається Олександр, першими на допомогу при переїзді прийшли друзі-байкери. Незважаючи на те, що конфлікт забрав звичний спосіб життя і місто, Олександр Сирота каже, що вдячний, так як війна для нього і багатьох інших стала поштовхом до нових звершень.

«Війна – чарівний пендаль. Я думаю – більшість донецьких цей чарівний пендаль зробив сильнішими. Адже ми дійсно пройшли і Крим, і Рим, і мідні труби. А зараз вже з труби починаємо вилазити », ділиться Сирота.

Байкер байкеру друг, брат і опора. Тому війна не посварила мотоклуби України і Росії, визнаються «Падонки». Але завжди є винятки – «Нічні вовки», тут байкери одноголосно виносять вердикт, що мотоклуб з Росії ганьбить рух.

«Ми і зараз продовжуємо дружити з багатьма російськими мотоклубу. Більш того, у нас половина «Падонки» – це жителі Росії. Не можна плутати жителів і влада Росії. Це різні поняття. Ми не чіпаємо тему війни і політики. Байкери були, є і будуть поза політикою. Ті байкери, які в політиці – це не байкери. Клуб «Нічні вовки», які денні зайці, вони адже себе вже навіть байкерами не називають. Це як наркомани проти наркотиків, а бджоли проти меду. Ось це православні мотоциклісти «Нічні вовки». Ці люди не розуміють, для чого вони існують, і що їх використовують », – розповів Олександр Сирота.

Незважаючи на брутальний образ байкери ніколи не залишалися осторонь від соціального життя.

«Падонки» завжди допомагали дітям. Коли ми були в Донецьку, ми допомагали дитячому будинку. А зараз, у міру можливості, там, в Донецьку підтримують будинок престарілих «Ветеран». Коли почалася війна ми туди привозили все, тому що люди виявилися нікому не потрібними. Зараз перебуваючи в Києві, ми допомагаємо дітям переселенцям. Влаштовували для них дитячі свята », – каже Сирота.

Байкери мотоклубу «Падонки»

А ще у донецьких «Падонки» є мрія.

«Мотофестиваль. В Донецьку. Відновити «Осінній гемморой», який завжди був яскравим, красивим. Який завжди викликав величезну кількість людей з усіх куточків України, Росії, Молдови, Угорщини, Чехії. Провести цей фестиваль під егідою Дружби світу і взаєморозуміння », – говорить Олександр Сирота.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *